Reclamatii Wizz Air. Afla cum sa faci o reclamatie daca ai intampinat probleme cu aceasta companie aeriana din cauza zborurilor intarziate sau a bagajelor. Care sunt pasii pe care sa ii urmezi si unde se pot depune sesizarile.
Reclamatii Wizz Air. Cum sa faci o reclamatie in cazul in care ai avut probleme
Cei ce vor sa faca reclamatii la Wizz Air trebuie sa stie ca sesizarile se pot depune pe site-ul Centrului European al Consumatorilor din Romania. Conform oficialilor, ANPC nu poate interveni si nici nu poate aplica amenzi deoarece compania aeriana nu are o reprezentanta in Romania.
Pentru a depune o sesizare online, va trebui sa urmezi anumiti pasi. Primul pas va fi sa verifici daca reclamatia ta se incadreaza in domeniul protectiei consumatorilor, iar aici mentionam drepturile pasagerilor, garantia produselor, achizitii online, pachete de servicii turistice, timeshare sau garantia serviciilor.
Daca nu esti sigur/a ca reclamatia se incadreaza in sfera de activitate a acestui centru, va trebui sa ii contactezi pe cei ce se ocupa de aceste probleme la numarul de telefon 0377.755.106, de luni pana vineri intre orele 9 si 14. Alternativ, exista un email sau un formular de sesizare ce poate fi accesat aici.
Daca reclamatia se incadreaza in domeniul protectiei consumatorilor poti trece la urmatorul pas ce implica transmiterea reclamatiei catre comerciant. Asadar, trebuie sa te adresezi comerciantului (Wizz Air) pentru a ii oferi posibilitatea sa vina cu o solutie la problema ta.
Compania are la dispozitie un termen maxim de 30 de zile pentru a iti Raspunde. In cazul in care nu ai primit niciun raspuns sau raspunsul companiei te-a nemultumit, atunci poti trece la pasul 3, solicita sprijinul Centrului European al Consumatorilor din Romania (ECC).
Trebuie mentionat faptul ca centrul va incerca gasirea unei solutii pe cale amiabila prin contactarea comerciantului. Responsabilii nu au atributii de control sau de sanctionare. Reclamatia la Wizz Air poate fi facuta utilizand formularul standard de sesizare online pe care il poti accesa aici.
Atunci cand completezi formularul asigura-te ca iti dai datele de contact, datele de contact ale comerciantului, o descriere scurta a celor intamplate, dar si solutia pe care vreo sa o obtii.
Totodata, atunci cand trimiti reclamatia trebuie sa atasezi si toate documentele pe care le ai legate de problema intampinata. Pe scurt, ataseaza o copie a reclamatiei pe care ai trimis-o deja catre Wizz Air, dar si o copie dupa contractul de vanzare, a rezervarii ori a biletelor electronice.
Citeste si: Cum sa recuperezi un bagaj pierdut. Sfaturi utile
Mai mult, o sa ai nevoie si de copia dupa termenii si conditiile comerciantului, mai ales daca acestea sunt relevante pentru rezervarea problemei. Dupa aceea, ataseaza si o copie a corespondentei pe care ai purtat-o cu comerciantul.
La final, trebuie sa atasezi si o copie dupa o chitanta, factura, extras de cont sau a unui alt document care demonstreaza plata pe care ai facut-o companiei Wizz Air.
Dupa ce ai trimis toate documentele necesare, Centrul European al Consumatorilor va confirma in termen de o saptamana daca va accepta sau nu cazul tau. Exista posibilitatea sa fie respins cazul tau daca drepturile consumatorilor nu au fost incalcate.