Cum sa slabesti mancand paine. Pe care trebuie sa o alegi
Cum sa slabesti mancand paine. Pe care trebuie sa o alegi

Cum sa slabesti mancand paine. Pe care trebuie sa o alegi


Cum sa slabesti mancand paine. Daca vrei sa slabesti trebuie neaparat sa renunti la paine. Cel mai probabil ai auzit si tu asta macar o data in viata ta, insa realitatea este ca nu painea in sine te ingrasa, ci mai degraba tipul de paine, calitatea acesteia si, desigur, cantitatea pe care o consumi.

Cum sa slabesti mancand paine. Pe care trebuie sa o alegi – Cuprins:

Cum sa slabesti mancand paine

Cum sa slabesti mancand paine
Cum sa slabesti mancand paine

Painea integrala, spre deosebire de cea alba, este de cele mai multe ori inclusa in planurile alimentare recomandate de medicii nutritionisti pentru ca ea aduce o serie de beneficii pentru organism.

De fapt, painea integrala te ajuta sa scapi de grasimea viscerala, adica cea care se depoziteaza pe abdomen si care poate afecta organele interne, fiind considerata de medici ca fiind cu cel mai mare risc de dezvoltare a unor patologii de luat in serios.

Daca ai nevoie de cateva motive pentru a alege painea integrala primul dintre ele este ca acest aliment este satios ceea ce inseamna ca te ajuta sa mananci mai putin si, prin asta, sa slabesti sa iti pastrezi greutatea corporala, pe de o parte, dar si sa normalizezi glicemia si in acest fel sa poti preveni aparitia diabetului si a altor afectiuni legate de metabolism, pe de alta parte.

Citeste si:
Cum sa reduci consumul de plastic. Ce alternative ai

Trebuie sa mai stii ca painea integrala stimuleaza tranzitul intestinal, echilibreaza flora intestinala si sustine o buna functionare a digestiei si a metabolismului.

Painea integrala face toate aceste lucruri pentru ca are un continut destul de bogat in fibre, adica substante nedigerabila cu rol in mentinerea unui tranzit intestinal sanatos. Painea integrala are 5,7 grame de fibre la 100 de calorii, consumul recomandat fiind de 15 grame de fibre la 1000 de calorii.

In plus, painea integrala te ajuta sa normalizezi nivelurile crescute ale colesterolului tot prin actiunea fibrelor care reduc absorbtia acestora in organism, ceea ce inseamna ca acest tip de grasime nu se va mai depune pe vasele de sange, prevenind astfel aparitia unor patologii cardiace.

Tot painea integrala este bogata in micronutrienti si, spun nutritionistii, aceasta are un continut de trei ori mai mare de vitamine si de cinci ori mai mult magneziu, fosfor si calciu fata de painea alba. Este un aliment care creste capacitatea de concentrare, sustine si stimuleaza sistemul nervos, mai ales prin continutul bogat in vitamine din familia B.

Este important sa iti mai spun ca painea integrala reduce riscul de moarte prematura, previne aparitia inflamatiilor, dar si a afectiunilor care tin de sfera digestiva, cum sunt colonul iritabil sau chiar cancerul de colon.

Citeste si:
Cum sa devii regizor. Abilitati, studii necesare, salariu

Dieta cu paine integrala

Dieta cu paine integrala
Dieta cu paine integrala

Asadar, daca te gandesti sa urmezi o dieta care permite consumul de paine integrala, iti recomand un regim alimentar cu 1100 de calorii zilnice, care include paine integrala la fiecare dintre cele trei mese principale. Atentie! Nu poti depasi 5 felii de paine in fiecare zi!

Asadar, la micul dejun poti consuma 2 felii de paine integrala, eventual un sandwich cu crema de branza mai putin grasa, o felie de muschi file, putina branza telemea – cu cel mult 14% grasime, rosie, ardei si castravete dupa gust. Trebuie sa stii ca un astfel de sandwich nu trece de 350 de calorii si iti aduce proteine si carbohidrati buni, pe langa fibrele din paine si cele din legume.

Citeste si: Dieta indiana. Cum sa slabesti in stil oriental

Pentru masa de pranz, nutritionistii recomanda o pulpa de pui la gratar (este important sa inlaturi pielea), cu salata de varza proaspata in care poti pune putin ulei si ceva otet balsamic. Nu uita de legume la gratar, cele mai recomandate fiind dovleceii, vinetele, ardeii si ciupercile. Poti include 2 felii de paine integrala. Un astfel de meniu nu sare de 450 de calorii.

In fine, la cina iti recomand o salata verde cu ton in suc propriu, masline si o felie de paine integrala, mai degraba decat porumb fiert. O astfel de masa ajunge la cel mult 300 de calorii si este foarte satioasa. 

Citeste si:
Cum sa faci ceai englezesc in mod corect, exact ca un britanic

Daca inca nu este foarte convins iti spun ca painea alba, la care renuntam foarte greu, are o gramada de calorii goale, care nu ne hranesc. Faina alba din care este produsa painea alba se obtine prin indepartarea taratelor din grau si nu mai are vitamine, minerale.

In plus, painea alba iti da senzatia de foame si te baloneaza. Iti spun si ca mai toate produsele din comert contin o gama larga de aditivi care nu fac deloc bine si care, oricum, nu te ajta sa slabesti. 


Ti-a placut acest articol? Distribuie-l si prietenilor tai!

Ella